mandag den 30. juli 2012

Nullermænd! - af sten

Gode ideer er til for at blive kopieret - ikk??!!?

Til sin fødselsdag fik Maja disse 3 nullermænd af min bror.


Jeg synes, de er så geniale, at jeg har været nødt til at lave min egen lille kollektion. De er lavet af sten, der er malet sorte, og ansigterne er tegnet med Posca-tuscher. Kun fantasien sætter grænsen, og jeg synes det er sjovt at gå på jagt efter sten, der er anderledes, og se potentialet i dem. Det er desværre lidt sværere, end jeg havde regnet med :o(


Børnene har selvfølgelig også været i gang med deres egne versioner.

Sofies mor & barn

Jeg er især imponeret over at Maja så den ene stens potentiale. Hun blev ved med at fable om at den var et klaver, men jeg så det altså ikke før den var færdig - måske fordi hun så mente et piano :o)

Majas julemand og -kone & piano

Jeg vil endnu ikke afsløre, hvad alle nullermændene skal bruges til - men jeg har fået en rigtig god ide - som afsløres efter ferien :o)

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare skønne!!! Kan godt forstå du blev nød til at kaste dig over projektet!

    SvarSlet