søndag den 27. november 2011

Nissen er ankommet

Faktisk allerede i sidste uge begyndte nissen at drive gæk med os. Han lægger slik de mærkeligste steder, og så havde han bundet stolene fast til bordet den ene aften, da vi skulle spise aftensmad. Så vi blev enige om, at han drillede, fordi han ikke havde fået noget af os endnu. Så der blev stillet mælk og pebernødder frem, da vi gik i seng.

Og minsandten om ikke han havde spist de fleste, da vi stod op om morgenen ;o)

Her er beviset på, at nisser findes

Maja går og taler til nissen flere gange om dagen. Hun vil gerne have, at han skal gentage nogle af de ting, han gjorde sidste år: lakere vores tånegle, når vi sover, og tegne overskæg på mig.

Jeg har forklaret hende, at han sjældent laver samme numre to gange - men nu må vi jo se, om jeg løber tør for ideer, og han så alligevel gør noget af det ;o)

Her til morgen har han så lavet toiletpapirsguilander i køkkenet, hængt tæppe for døren, og sat alle stole i stuen på hovedet, altså HELT ærligt, ham GIDER jeg altså ikke blive ved med at rydde op efter ;o)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det da bare en fantastisk kreativ og sjov husnisse I har der. SKØNT!

    SvarSlet
  2. Sikke kreative ting den nisse kan finde på ;) Fantastiske ideer - håber det er okay jeg låner lidt?! ;)

    SvarSlet